L'objectiu del servei d'Atenció ciutadana és el de simplificar i facilitar l'accés a la informació i als tràmits de l'Ajuntament.

Actualment  l'atenció ciudadana ofereix aquests canals d'accés:

D'altra banda l'Ajuntament de Terrassa està desenvolupant un nou programa de millora de l'atenció ciutadana amb el títol "L'Ajuntament que m'agrada".  Aquest  programa impulsa les següents accions que segur, aproparan i facilitaran la relació amb l'Ajuntament de forma substancial:

Horaris d'atenció ciutadana

OAC Plaça Didó

  • Horari habitual: de dilluns i dimecres de 8:30 a 15:00 i de 16:00 a 19:00 hores. Dimarts i dijous de 8:30 a 15:00. Divendres i vigílies de festiu de 8:30 a 14:30 hores
  • Horari d'estiu: del 15 de juny al 15 de setembre, de dilluns a dijous de 8:30 a 15 i divendres i vigílies de festiu de 8:30 a 14:30 hores
  • El mes d'agost, de dilluns a divendres de 8:30 a 14:30 hores

OAC districtes

  • Horari habitual: de dilluns a dijous de 9:00 h a 15:00 h i divendres i vigílies de festiu de 9:00 a 14:30 hores
  • Horari d'estiu: mes d'agost tancat

Tant a les oficines de la plaça Didó com a les de districte es donaran números per ser atesos fins a 30 minuts abans del tancament.

Servei d'atenció telèfonica 010
  • Horari habitual: de dilluns a dijous de 8:00 h a 19:00 h i divendres i vigílies de festiu de 8:00 h a 14:30 hores
  • Horari d'estiu: del 15 de juny al 15 de setembre, de dilluns a dijous de 8:00 h a 15 h i divendres i vigílies de festiu de 8:00 h a 14:30 hores
  • El mes d'agost, de dilluns a divendres de 8:00 h a 14:30 hores
Trobareu aquests horaris i la informació de contacte específica de cada oficina al llistat d'oficines i serveis municipals. Recordeu que també podeu fer qualsevol tràmit a través del 010 i de la Seu Electrònica.